5/24/2007

StarCraft 2 - Легендата се завръща




Почти 10 години след Еxpansion, от Blizadr хвърлиха бомбата - продължението на StarCraft е почти готово и скоро ще бъде на пазара. Все още не е обявена дата на официалния релийз, но с нетърпение чакам този момент.



Лошата новина е, въпраки че не открих никаде из сайна на играта, системните и изисквания, най-вероятно ще трябва ъпгрейд :(




Подобна графика и голямото количество единици, със сигурност ще изтормозят ПЦ-то ми...

Първото, което ми направи впечатление, като гледах демото, беше няколкото интересни нови единици.
GamaPlay-a, показваше основно играта на протоса, което ме навежда на мисълта, че именно тази раса е облагодетествана с най-много нови единици.
Може би най-бруталната такава е Motership-a:



100% толкова мощна единица до сега не е имало в тази игра.
И поради тази причина, освен че коства огромно количество ресурси е позволено да имаш една такава единица по едно и също време.
Сред бруталните оръжия, с които е оборудван кораба майка, са Time slow shield и способност, да отваря "Черна дупка", която поглъща всички противникови единици.

Друго интересно нововъведение при Протасите са Immortals



Те разполагат със силен щит, които е доста ефектевен срещу тежките единици, като танковете, но не е толкова успешен срещу марините и новите терани Рипърс.

В демото ни демонстрират най-вече Протос и многообразието от нови единци. Една от тях е Колосите:



Доста ефктивни срещу земни единици, но уязвими от въздушни атаки.

Голяма напаст са "кучетата" на Зерга. Тук нововъведението, е че кучетата могат да мутират в самозривяващи се ларви, които са много бързи и правят голям демидж.




Мелето е мощно, не ми се пише и обяснява повече, искам да я подкарам вече :)

За повече инфо: www.starcraft2.com

Няма коментари: