6/08/2007

In Explore

www.flickr.com/explore е част от www.flickr.com, където всеки ден екипът на сайта избира 500 снимки, наречени от тях Interestingness - Най-интересните от хилядите снимки, качвани всекидневно на сайта.

Първият път, когато видях, че моя снимка се е появила в Explore, бях толкова развълнуван, че ми отне един час докато разбера коя от 196-те ми снимки е номинирана в тази категория.
Ако имате flickr профил с този tool можете да проверите, дали има ваши снимки в Explore. За моя огромна радост открих, че тази снимка е под номер 255 за 16 Май. Голям кеф.
Аз, пълния аматьор под номер 255 във flickr!!!
Сега вече съм с цели 3 снимки в Explore, надявам се някой ден, да имам възможността да се хваля с поне 30 :Р


1. The old violin, 2. Velo procession 2007, 3. Far, far away...

Няма коментари: