10/11/2007

No more

Много ми се иска това, да ми е последното отказване на цигарите...

Вчера сутринта за пореден път, докато бълвах храчки в банята си казах: "Стига с тия цигари, пречат!"
27 часа по-късно се чуствам малко нервен и ми се пуши. ПУШИ МИ СЕЕЕЕЕ!
Решил съм да прилагам различни психо тактики, за да си подтисна нуждата/навика/порока.
Като за начало, да признавам открито че ми се пуши. да в момента точно е 4-та криза от както спрях да пафкам. Знам, броя ги. Но ще ги превъзмогна.
Вижте тази снимка:



Един от първите ми фаворити във ФликР, всъщност третата от общо 492 снимки, които съм добавил към My favorite pictures on Flickr.

Вече не ми се пуши... кризата отмина. Осъзнавам с какво съм се захванал и знам, че никак няма да ми е лесно, но знам само, че имам огромното желание да спра да пуша и искренно се надявам да устискам. Все пак аз "зелен пич" ли съм, или какво...?!?
Зелените пичове не пушат цигари, само масури!
Зелените пичове спират кранчето на чешмата, докатo си мият зъбите.
Зелените пичове не държат включено зарядното на телефона, когато не си зареждат телефона.
Зелените пичове не замърсяват природата.
Зелените пичове не си хвърлят фасовете - те нямат фасове, защото не пушат.
Зелените пичове карат колело.



Зелените пичове се обличат в зелено (не че е задължително, де..)

Няма коментари: