10/25/2007

Иркали - R.I.P.

Току що прочеотох във в.Дневник ужасната новина, че Националният съвет по биоразнообразието е извадил 2200 хектара от защитената зона Иралки-Емине.

2200 хектара с приети устройствени планове. Това предполагам са земите около устието на река Вая, където цяло лято трактори копаеха устието на реката, и където беше изсечета лонгозната гора.

Иракли

Вижте за последен път това място. От догодина вече няма да е същото.

Освен Иракли, от защитените територии са извадени Калиакра и част Рила. Точно тази част от Рила, където са проектите за Супер Боровец и Езерата-Паничище-връх Кабул.

Въобще не ми се пише в момента за това. Треперя от яд. Нещо ми заседна в гърлото и .... точно в този момент, тъпия shuffle на winampa пуска химна на НР България. Каква пародия/ирония...

Крещи ми се с пълно гърло :( реве ми се.

В главата ми е пълен хаус, наистина не мога да осъзная още тава, което прочетох/написах.

Какво ще последва от тук нататък? Протести? Обсада на парламента? Разтрел на политици?

Посетете Иракли групата във Фликр, за да разгледате малко снимки от Мястото. Такова каквото беше до днес и каквото няма да е утре!


Няма коментари: