5/11/2007

За противоположностите и взаимното привличане

След дълъг и пълноценен сън, човешкия мозък мисли на пълен капацитет.
Дори с "тежка" глава от снощната пиянска вечер, усещам за първи път от известно време, така добре стуктурирани мисли в междуушното пространство.

Сънищата ми говорят. Опитвам се да ги разбирам и май успявам (или поне така си мисля).
Точно преди 15 мин., все още излежавайки се в леглото и опитвайки се, да си спомня детайли от последния ми сън, ме oзарява бруталната идея.
Helios vs Moon
Ей така случайно бях я написал тази фраза под снимките, които ти направи на прекрасния остров Самотраки, и аз постнах в "кой, кои е в днбкулбг"
Мислех, че идеята ми беше дошла от факта, че за първи път наблюдавах как слънцето и луната бяха на една линия, един хоризонт.
Сега осъзнах какво всъщност значи.
Противоположност: Слънцето с/у луната, Хели с/у Луничко (тва не съм си го измислил аз!)You vs Me

И да стане още по ясно - ти носиш името на слънцето, аз си нося луните. До гроб.

Има леко трагична нотка в цялата тази история.
Слунцето никога няма, да бъде заедно с Луната. Продължават своя танц в безкрайнотта. Луната никога няма, да целуне слънцето.

Да го духат и Луната и Слънцето!

За мен няма перипет, който да не мога, да преодолея, за да стигна до теб.
Тук законите на физиката не играят. В тази игра, ние сме тези които ще определят правилата. Никой няма право, да ми казва, кое е правилно, кое не.
Аз го решавам това.

Аз съм този, които търси.
Ти си онази, която се опитва да учи.

Няма коментари: